söndag 28 april 2013

Vad vore jag utan dig?

Hade just ett såntdär samtal som bara vi kan ha :) om allt och ingenting.... Det är en sån dag idag. En dag då jag vill sitta i ditt kök, dricka kaffe och äta ditt hembakta bröd <3 måla naglarna i fina färger och känna hur bra livet är.

Nu sitter jag här och tänker på våra liv.....och ja jag grinar ;) 

Att få växa upp med dig har varit det bästa :) Du har alltid tagit hand om mig som en storasyster. Bland annat lärde du mig att simma och gjorde även ett antal tappra försök att lära mig matte :p

Tillsammans har vi gjort mycket! Vi har lekt, bråkat, slagits, kramats, pussats, rest, festat, delat ologiska tankar, gråtit skrattat....sen har vi ju räddat en och annan nyckelpiga med ;)

Det finns ingen annan som du! Och att just jag har turen att få ha just dig som moster och allrabästa vän är helt fantstiskt.

Om 2 månader får vi vars nära igen <3

Min moster,
Min storasyster,
Min bästa vän,
Min människa <3

Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar