måndag 11 februari 2013

Kännslor

Hej mina vänner <3 vet att det var längesedan jag skrev nu....ledsen för det men ni som är mig nära vet varför. Här liksom inte fått fram orden.

Flyg är bokade och i mars får jag äntligen känna svensk mark under mina fötter igen <3 krama på er alla.

Nu har mer än halva tiden av mitt år i skottland gått. Mycket känslor inför flytten tillbaka till Sverige. Längtar ihjäl mig efter alla mina kära! Min familj, mina vänner och inte minst min fina vän Carro som nu väntar sitt första barn med sin nu blivande man Niklas. Saknar alla otroligt mycket.

Förra veckan var jag på middag med alla vännerna här och insåg att vi snart måste lämna dem och att vi inte kommer kunna ses så ofta som vi vill. Vetskapen om avståndet, som alltid kommer vara där oavsett vart vi hamnar i framtiden, gör att mitt hjärta värker.

Jag har de finaste människorna i mitt liv och jag önskar att vi alltid kunde vara nära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar